fbpx
gym queen

TRÉNINGOVÝ PLÁN

+ 30-dňová podpora

ZDARMA

tréningový plán pre ženy na chudnutie zadarmo

Takúto ponuku nikde inde nenájdete!

Vyplnenie trvá menej ako 30 sekúnd.

* Povinné údaje

TRÉNINGOVÝ PLÁN

+ 30-dňová podpora

ZDARMA

tréningový plán pre ženy na chudnutie zadarmo

Takúto ponuku nikde inde nenájdete! Vyplnenie trvá menej ako 30 sekúnd.

* Povinné údaje

Najčastejšie otázky

Ako si ho stiahnem?

Po vyplnení formulára stačí raz kliknúť na tlačidlo „Chcem si stiahnuť tréningový plán“ a ten sa vám ihneď otvorí, alebo stiahne do vášho zariadenia (v závislosti od vášho zariadenia). Naviac, do 10-tich minút po kliknutí na tlačidlo, vám príde tréningový plán aj do vašej e-mailovej schránky.

Prečo je zadarmo?

Tento tréningový plán aj s 30-dňovou podporou je úplne zadarmo. Bez žiadnych skrytých poplatkov. Nič neplatíte. Zadarmo je preto, lebo vám chceme pomôcť vo vašej snahe a zároveň chceme odprezentovať svoje vedomosti a skúsenosti ako najlepšie vieme.

Čo je 30-dňová podpora?

Od najbližšieho pondelka v priebehu 30 dní, vám budeme posielať na e-mail podporný program, aby sme vám pripomínali a naučili vás pravidelne sa o sebe starať. Aby ste si osvojili všeobecné znalosti o cvičení, stravovaní a nastavení samej seba, ktoré vám pomôžu k maximalizácii vašej snahy. Ak ste si už stiahli tréningový plán, tak už vám bol odoslaný prvý e-mail v ktorom nájdete podrobnejšie informácie.

V čom mi to všetko pomôže?

Tento tréningový plán  pomôže všetkým, ktorí sa chcú cítiť a vyzerať lepšie, ale nevedia ako začať, nevedia čo cvičiť, nevedia ako cvičiť. Pomôže vám ako zásobník cvičení na doma s vlastným telom, spolu s rozpísanými tréningami a neustálou online podporou po dobu 30 dní. Určený je pre začiatočníkov, ale aj pokročilých.

Čo obsahuje plán?

Tréningový plán obsahuje zásobník cvičení, ktoré sú vhodné na cvičenie doma, v prírode, na dovolenke, alebo na služobných cestách. Vybrali sme efektívne, ale hlavne bezpečné cviky, ktoré sme podrobne popísali a nafotili, aby ste si osvojili perfektnú techniku cvičenia a časom mohli cvičiť úplne sami. Pridali sme ešte 2 vzorové tréningy, ktoré vám budeme dopĺňať prostredníctvom 30-dňovej online podpory.

Vaše údaje sú v bezpečí!

Vašu e-mailovú adresu potrebujeme, aby sme vám mohli posielať 30-dňový online podporný plán.

Kto to vytvoril?

Za projektom online fitness vzdelávania stojí celý tím gym-queen. Autorom tohto tréningového plánu je profesionálny kondičný tréner Mgr. Martin Hegyi, ktorý momentálne pôsobí v tréningovom centre Movement institute. Svoje odborné vzdelanie získal na FTVŠ UK v odbore kondičný tréner vo vrcholovom športe a okrem toho absolvoval vyše 40 odborných kurzov v tuzemsku, ale aj v zahraničí. Má odtrénovaných vyše 11 rokov a vyše 15 000 tréningov so stovkami klientov.

Ako si ho stiahnem?

Po vyplnení formulára stačí raz kliknúť na tlačidlo „Chcem si stiahnuť tréningový plán“ a ten sa vám ihneď otvorí, alebo stiahne do vášho zariadenia (v závislosti od vášho zariadenia). Naviac, do 10-tich minút po kliknutí na tlačidlo, vám príde tréningový plán aj do vašej e-mailovej schránky.

Prečo je zadarmo?

Tento tréningový plán aj s 30-dňovou podporou je úplne zadarmo. Bez žiadnych skrytých poplatkov. Nič neplatíte. Zadarmo je preto, lebo vám chceme pomôcť vo vašej snahe a zároveň chceme odprezentovať svoje vedomosti a skúsenosti ako najlepšie vieme.

Čo je 30-dňová podpora?

Od najbližšieho pondelka v priebehu 30 dní, vám budeme posielať na e-mail podporný program, aby sme vám pripomínali a naučili vás pravidelne sa o sebe starať. Aby ste si osvojili všeobecné znalosti o cvičení, stravovaní a nastavení samej seba, ktoré vám pomôžu k maximalizácii vašej snahy. Ak ste si už stiahli tréningový plán, tak už vám bol odoslaný prvý e-mail v ktorom nájdete podrobnejšie informácie.

V čom mi to všetko pomôže?

Tento tréningový plán  pomôže všetkým, ktorí sa chcú cítiť a vyzerať lepšie, ale nevedia ako začať, nevedia čo cvičiť, nevedia ako cvičiť. Pomôže vám ako zásobník cvičení na doma s vlastným telom, spolu s rozpísanými tréningami a neustálou online podporou po dobu 30 dní. Určený je pre začiatočníkov, ale aj pokročilých.

Čo obsahuje plán?

Tréningový plán obsahuje zásobník cvičení, ktoré sú vhodné na cvičenie doma, v prírode, na dovolenke, alebo na služobných cestách. Vybrali sme efektívne, ale hlavne bezpečné cviky, ktoré sme podrobne popísali a nafotili, aby ste si osvojili perfektnú techniku cvičenia a časom mohli cvičiť úplne sami. Pridali sme ešte 2 vzorové tréningy, ktoré vám budeme dopĺňať prostredníctvom 30-dňovej online podpory.

Vaše údaje sú v bezpečí!

Vašu e-mailovú adresu potrebujeme, aby sme vám mohli posielať 30-dňový online podporný plán.

Kto to vytvoril?

Za projektom online fitness vzdelávania stojí celý tím gym-queen. Autorom tohto tréningového plánu je profesionálny kondičný tréner Mgr. Martin Hegyi, ktorý momentálne pôsobí v tréningovom centre Movement institute. Svoje odborné vzdelanie získal na FTVŠ UK v odbore kondičný tréner vo vrcholovom športe a okrem toho absolvoval vyše 40 odborných kurzov v tuzemsku, ale aj v zahraničí. Má odtrénovaných vyše 11 rokov a vyše 15 000 tréningov so stovkami klientov.

„AK MÁŠ SEN, CHOĎ ZA NÍM, PRETOŽE ON ZA TEBOU NEPRÍDE.“

„AK MÁŠ SEN, CHOĎ ZA NÍM, PRETOŽE ON ZA TEBOU NEPRÍDE.“

VIAC AKO 21 21 000 STIAHNUTÍ

VIAC AKO

21 000

STIANUTÍ

Zadarmo?

Takýto obsah nikde inde nenájdete.

Vhodné pre všetky ženy, bez vekového rozdielu, ktoré sa chcú dostať do formy. 💪

Zásobník cvikov je určený pre všetkých, ktorí milujú pohyb a záleží im na svojom zdraví. Všetky cvičenia sú navrhnuté tak, aby ste nepotrebovali žiadne pomôcky. V tréningovom návode sa dozviete kedy je najlepšie cvičiť, aby ste ideálne schudli, na čo si treba dávať pozor pri chudnutí a mnoho ďalších užitočných tipov. Najlepšie na tom všetkom je, že sme pre vás pripravili konkrétny návod čo, ako, koľko a prečo cvičiť s perfektne popísanou technikou cvičení. Navyše všetky cvičenia sú znázornené na obrázkoch.

cviky na brucho, cviky na zadok

Zadarmo?

Takýto obsah

nikde inde

nenájdete.

Vhodné pre všetky ženy, bez vekového rozdielu, ktoré sa chcú dostať do formy. 💪

Zásobník cvikov je určený pre všetkých, ktorí milujú pohyb a záleží im na svojom zdraví. Všetky cvičenia sú navrhnuté tak, aby ste nepotrebovali žiadne pomôcky. V tréningovom návode sa dozviete kedy je najlepšie cvičiť, aby ste ideálne schudli, na čo si treba dávať pozor pri chudnutí a mnoho ďalších užitočných tipov. Najlepšie na tom všetkom je, že sme pre vás pripravili konkrétny návod čo, ako, koľko a prečo cvičiť s perfektne popísanou technikou cvičení. Navyše všetky cvičenia sú znázornené na obrázkoch.

cviky na brucho, cviky na zadok
tréningový plán pre ženy na zadok a brucho
Zameraný na

zadok, nohy, brucho.

Stiahnite si ho do mobilu, tabletu alebo si ho vytlačte. Obsahuje všetko, už treba len začať!💗

✔ 29 plnohodnotných strán zameraných na cvičenie bez pomôcok.

✔ 16 podrobne popísaných cvičení s vlastnou váhou s reálnymi obrázkami.

✔ Tréning pre začiatočníkov s jednoduchšími cvičeniami.

✔ Tréning pre pokročilých s náročnejšími cvičeniami.

Zameraný na

zadok,

nohy,

brucho.

Stiahnite si ho do mobilu, tabletu alebo si ho vytlačte. Obsahuje všetko, už treba len začať! 💗

✔ 29 plnohodnotných strán zameraných na cvičenie bez pomôcok.

✔ 16 podrobne popísaných cvičení s vlastnou váhou s reálnymi obrázkami.

✔ Tréning pre začiatočníkov s jednoduchšími cvičeniami.

✔ Tréning pre pokročilých s náročnejšími cvičeniami.

tréningový plán pre ženy na zadok a brucho
Kompletný návod.

Všetko, čo potrebujete vedieť.

Každé jedno cvičenie je dopodrobna popísané ako sa má ideálne vykonávať. Pod popisom správnej techniky sú vypísané aj najčastejšie chyby, ktoré sa stávajú pri danom cvičení, ako napríklad nesprávne dýchanie, ktoré je taktiež zvlášť popísané.

Tiež je pri každom cvičení napísaná ťažšia varianta prevedenia daného cviku. To v prípade keby Vám je málo a chcete dosiahnuť maximum na konkrétnu partiu.

Každý cvik je nafotený v základných pozíciach pre predstavu, ako daný cvik vyzerá.

Na samom vrchu strany je vždy napísané, ktorú časť tela budete precvičovať, plus pod popisom správnej techniky je presne popísané, ktoré svaly a partie sú najviac zapájané.

Napísane je aj tempo prevedenia cviku, napr. za koľko sekúnd máte spraviť jeden drep (pohyb hore aj dole).

Samozrejmá vec, že pod každým cvičením je napísaný počet sérii a opakovaní.

tréningový plán pre ženy zadarmo
Kompletný návod.

Všetko, čo

potrebujete

vedieť.

Každé jedno cvičenie je dopodrobna popísané ako sa má ideálne vykonávať. Pod popisom správnej techniky sú vypísané aj najčastejšie chyby, ktoré sa stávajú pri danom cvičení, ako napríklad nesprávne dýchanie, ktoré je taktiež zvlášť popísané.

Tiež je pri každom cvičení napísaná ťažšia varianta prevedenia daného cviku. To v prípade keby Vám je málo a chcete dosiahnuť maximum na konkrétnu partiu.

Každý cvik je nafotený v základných pozíciach pre predstavu, ako daný cvik vyzerá.

Na samom vrchu strany je vždy napísané, ktorú časť tela budete precvičovať, plus pod popisom správnej techniky je presne popísané, ktoré svaly a partie sú najviac zapájané.

Napísane je aj tempo prevedenia cviku, napr. za koľko sekúnd máte spraviť jeden drep (pohyb hore aj dole).

Samozrejmá vec, že pod každým cvičením je napísaný počet sérii a opakovaní.

tréningový plán pre ženy zadarmo

Vytvorené profesionálnym kondičným trénerom.

Vytvorené profesionálnym kondičným trénerom.

gym queen