fbpx

TRÉNINGOVÝ PLÁN ZDARMA

tréningový plán pre ženy na chudnutie zadarmo

TRÉNINGOVÝ PLÁN ZDARMA

tréningový plán pre ženy na chudnutie zadarmo

Návod ako správne

cvičiť a získať vyformovanú postavu.

Vhodné pre všetky ženy, bez vekového rozdielu, ktoré sa chcú dostať do formy. 💪

Zásobník cvikov je určený pre všetkých, ktorí milujú pohyb a záleží im na svojom zdraví. Všetky cvičenia sú navrhnuté tak, aby ste nepotrebovali žiadne pomôcky. V tréningovom návode sa dozviete kedy je najlepšie cvičiť, aby ste ideálne schudli, na čo si treba dávať pozor pri chudnutí a mnoho ďalších užitočných tipov. Najlepšie na tom všetkom je, že sme pre vás pripravili konkrétny návod čo, ako, koľko a prečo cvičiť s perfektne popísanou technikou cvičení. Navyše všetky cvičenia sú znázornené na obrázkoch.

cviky na brucho, cviky na zadok

Návod ako správne

cvičiť a získať

vyformovanú

postavu.

Vhodné pre všetky ženy, bez vekového rozdielu, ktoré sa chcú dostať do formy. 💪

Zásobník cvikov je určený pre všetkých, ktorí milujú pohyb a záleží im na svojom zdraví. Všetky cvičenia sú navrhnuté tak, aby ste nepotrebovali žiadne pomôcky. V tréningovom návode sa dozviete kedy je najlepšie cvičiť, aby ste ideálne schudli, na čo si treba dávať pozor pri chudnutí a mnoho ďalších užitočných tipov. Najlepšie na tom všetkom je, že sme pre vás pripravili konkrétny návod čo, ako, koľko a prečo cvičiť s perfektne popísanou technikou cvičení. Navyše všetky cvičenia sú znázornené na obrázkoch.

cviky na brucho, cviky na zadok
tréningový plán pre ženy na zadok a brucho
Zameraný na

zadok, nohy, brucho.

Stiahnite si ho do mobilu, tabletu alebo si ho vytlačte. Obsahuje všetko, už treba len začať!💗

✔ 30 plnohodnotných strán zameraných na cvičenie bez pomôcok.

✔ 16 podrobne popísaných cvičení s vlastnou váhou s reálnymi obrázkami.

✔ Tréning pre začiatočníkov s jednoduchšími cvičeniami.

✔ Tréning pre pokročilých s náročnejšími cvičeniami.

Zameraný na

zadok,

nohy,

brucho.

Stiahnite si ho do mobilu, tabletu alebo si ho vytlačte. Obsahuje všetko, už treba len začať! 💗

✔ 30 plnohodnotných strán zameraných na cvičenie bez pomôcok.

✔ 16 podrobne popísaných cvičení s vlastnou váhou s reálnymi obrázkami.

✔ Tréning pre začiatočníkov s jednoduchšími cvičeniami.

✔ Tréning pre pokročilých s náročnejšími cvičeniami.

tréningový plán pre ženy na zadok a brucho
Správna technika,

rovná sa rýchlejšie vyformovaný zadok.

Každé jedno cvičenie je dopodrobna popísané ako sa má ideálne vykonávať. Pod popisom správnej techniky sú vypísané aj najčastejšie chyby, ktoré sa stávajú pri danom cvičení, ako napríklad nesprávne dýchanie, ktoré je taktiež zvlášť popísané.

Tiež je pri každom cvičení napísaná ťažšia varianta prevedenia daného cviku. To v prípade keby Vám je málo a chcete dosiahnuť maximum na konkrétnu partiu.

Každý cvik je nafotený v základných pozíciach pre predstavu, ako daný cvik vyzerá.

Na samom vrchu strany je vždy napísané, ktorú časť tela budete precvičovať, plus pod popisom správnej techniky je presne popísané, ktoré svaly a partie sú najviac zapájané.

Napísane je aj tempo prevedenia cviku, napr. za koľko sekúnd máte spraviť jeden drep (pohyb hore aj dole).

Samozrejmá vec, že pod každým cvičením je napísaný počet sérii a opakovaní.

tréningový plán pre ženy zadarmo
Správna technika,
rovná sa

rýchlejšie

vyformovaný

zadok.

Každé jedno cvičenie je dopodrobna popísané ako sa má ideálne vykonávať. Pod popisom správnej techniky sú vypísané aj najčastejšie chyby, ktoré sa stávajú pri danom cvičení, ako napríklad nesprávne dýchanie, ktoré je taktiež zvlášť popísané.

Tiež je pri každom cvičení napísaná ťažšia varianta prevedenia daného cviku. To v prípade keby Vám je málo a chcete dosiahnuť maximum na konkrétnu partiu.

Každý cvik je nafotený v základných pozíciach pre predstavu, ako daný cvik vyzerá.

Na samom vrchu strany je vždy napísané, ktorú časť tela budete precvičovať, plus pod popisom správnej techniky je presne popísané, ktoré svaly a partie sú najviac zapájané.

Napísane je aj tempo prevedenia cviku, napr. za koľko sekúnd máte spraviť jeden drep (pohyb hore aj dole).

Samozrejmá vec, že pod každým cvičením je napísaný počet sérii a opakovaní.

tréningový plán pre ženy zadarmo

TRÉNINGOVÝ PLÁN V HODNOTE 27,-€ TERAZ ÚPLNE ZADARMO!

TRÉNINGOVÝ PLÁN V HODNOTE 27,-€ TERAZ ÚPLNE ZADARMO!

Pošlite si tento tréningový návod. Vyplňte, prosím, e-mailovú adresu a vaše meno. Behom okamžiku vám tréningový plán dorazí do vami zvolenej e-mailovej schránky.

* Povinné údaje

P.S. ,,NAJLEPŠÍ SPÔSOB, AKO ZAČAŤ, JE PRESTAŤ ROZPRÁVAŤ A ZAČAŤ ROBIŤ.“

P.S. ,,NAJLEPŠÍ SPÔSOB, AKO ZAČAŤ, JE PRESTAŤ ROZPRÁVAŤ A ZAČAŤ ROBIŤ.“

X